COVID-19 – UPUTE ZA PACIJENTE
Dragi naši pacijenti,
radi vaše i naše sigurnosti prilikom posjete našoj Poliklinici Terme Selce i Rijeka, od početka trajanja COVID- 19 pandemije uveli smo posebne mjere sigurnosti. Naša obaveza kao zdravstvene ustanove je da napravimo sve kako bi našim pacijenticama i pacijentima osigurali sigurnost u korištenju naših usluga. Stoga vas molimo da upute u nastavku pažljivo pročitate prilikom naručivanja na pregled ili terapiju.
Naša recepcija prilikom naručivanja i potvrde termina, sa svakim klijentom i pacijentom kratko utvrđuje potencijalne zdravstvene tegobe i/ili opasnosti od zaraze. Informacije koje će se klijenta tražiti odnose se na putovanja u rizična područja u zadnjih 14 dana i kontakte s osobama koje su zaražene s COVID-19, jesu li bili u samoizolaciji ili karanteni u zadnjih 14 dana, jesu li u zadnjih 14 dana imali povišenu temperaturu ili respiratorne probleme.
Svi pacijenti obavezno se trebaju naručiti telefonskim putem, bez obzira na to žele li pregled ili fizikalnu terapiju.
Prije dolaska, pacijenta telefonski informiramo o protokolima potrebnima za dolazak na lokacije Poliklinike Terme Selce te se klijente/pacijente upućuje da dolaze bez pratnje, odnosno u slučaju da je pacijent maloljetna osoba, molimo da dođe u pratnji jednog roditelja i s vlastitom maskom na licu.
Na ulaznim vratima lokacije Selce i lokacije Rijeka, pacijentima i klijentima su osigurane informacije o preventivnim mjerama zaštite od COVID-19.
Nakon ulaska pacijentima se mjeri temperatura beskontaktnim toplomjerom te se u slučaju povišene tjelesne temperature, grlobolje, kašlja i/ili kratkog daha pacijent organizirano upućuje epidemiološkim službama na daljnji postupak.
Na ulazu je obavezna dezinfekcija ruku s posebnim sredstvima koja su pripremljena. Sredstvo je dostupno i u svim toaletima te se pacijente i klijente potiče na dezinfekciju ruku nakon svakog novog kontakta s različitim površinama.
Redovito i kontinuirano održavamo naše prostore čistima i dezinficiranima, a posebnu pažnju pridajemo površinama s kojima su zaposlenici i klijenti najčešće u kontaktu: kvake, radne površine, POS uređaji, toalet za klijente, pipe, rukohvati, prostor čekaonice.
Osigurava se dovoljan vremenski razmak između termina za pacijente kako bismo imali dovoljno vremena za dodatnu dezinfekciju i sterilizaciju prostora, a samo kretanje klijenata i zdravstvenog osoblja po prostorima Poliklinike svedeno je na najmanju moguću mjeru.
Razmak između termina osigurava i smanjenu fluktuaciju klijenata i pacijenata u čekaonici te omogućava poštivanje pravila socijalnog distanciranja, odnosno izbjegavanje bliskog kontakta u razmaku od najmanje 2 metra.
Naši zdravstveni djelatnici u svom radu koriste svu potrebnu zaštitnu opremu te su detaljno upoznati s korištenjem iste.
Svim našim zdravstvenim djelatnicima se mjeri temperatura pri dolasku na radno mjesto i pri odlasku s radnog mjesta i ne dolaze na posao u slučaju bilo kakve respiratorne simptomatologije ili kontakta s osobama iz rizičnih gore navedenih skupina.
Koristimo UV lampe s ozonom adekvatne jačine prema kvadraturi prostora koje osiguravaju dezinfekciju i sterilizaciju cijele površine.
Nakon svakog klijenta i pacijenta pribor, uređaji i instrumenti se detaljno dezinficiraju i steriliziraju ili primjenjuju jednokratno, a prostorije i ordinacije se redovito provjetravaju.
Molimo sve pacijente da poštuju i pridržavaju se gore navedenih dodatnih sigurnosnih mjera kako bi izbjegli moguće zaraze i spriječili daljnje širenje pandemije COVID-19.